باشگاه ژیمناستیک جیلو

sport club title landing
باشگاه ورزشی جیلو منحصر به فرد ترین باشگاه ژیمناستیک کودکان در مشهد است ؛ چون در اینجا علم ورزش با عشق به کودکان ادغام شده و نتیجه اش تبدیل شده به کلمه جیلو که مخفف این جمله است. جمله ای که تمام مقصود من از احداث چنین باشگاهی را بیان می‌کند.
جیلو جایگاه یادگیری لذت ورزش

تاریخچه باشگاه ها

چرا باشگاه ژیمناستیک جیلو را انتخاب کنیم ؟

باشگاه ژیمناستیک جیلو، به عنوان یک مقصد تمرینات فعّال و تجربه ورزشی منحصر به فرد، انتخابی بی‌نظیر برای افرادی است که به دنبال توسعه استقامت، افزایش ایستادگی و بهبود شکل فیزیکی خود هستند. با تجهیزات ورزشی مدرن و متنوع، ما فراگیران را به تجربه تنوع و اثربخشی در تمرینات دعوت می‌کنیم. موقعیت مکانی ملایم باشگاه ژیمناستیک جیلو با دسترسی آسان ، امکان رسیدن به مرکز ورزشی را برای شما آسان می‌کند. از کلاس‌های گروهی گرفته تا برنامه‌های تمرینی شخصی، ما گام به گام با شما در جهت اهداف ورزشیتان حرکت می‌کنیم. با قیمت‌های مناسب و توجه به کیفیت، ما محیطی فعّال و محوری برای تحول در زندگی ایجاد کرده‌ایم. با انتخاب باشگاه ژیمناستیک جیلو، نه تنها به بهترین ورزش زندگی‌تان دست پیدا خواهید کرد، بلکه در مسیری نوآورانه به سوی بهبود ورزشی و بهبود کیفیت زندگی خود حرکت خواهید کرد. 🚀💪

باشگاه ورزشی کودکان

برنامه تلویزیونی عصر جدید

از عصر جدید تا تیم پدیده های ژیمناستیک بر ما چه گذشت

معرفی تیم پدیده های ژیمناستیک

تیزر معرفی تیم پدیده های ژیمناستیک در برنامه عصر جدید در مرحله اول فصل سوم در نوروز 1401
۰۱
عصر جدید
پخش ویدیو
عصر جدید
پخش ویدیو
۰۲​

مرحله اول مسابقات عصر جدید

افتخار آفرینی فرزندان عزیزمان در مسابقات عصر جدید و دریافت زنگ طلایی توسط داوران از آن لحظه های پرشوری است که لذت دیدنش حتی بعد از ده ها بار دیدن هم ذره ای کم نمی شود.
شادابی با تجربه ورزشی جیلو

باشگاه ژیمناستیک جیلو ( شعبه معلم)

باشگاه ژیمناستیک و بازی های ورزشی جیلو ، جایی است که کودک شما نه تنها ورزش می‌کند ؛ بلکه جزء یک جامعه پویا و دوستانه نیز می‌شود. اولویت اول تمام مربیان این باشگاه برقراری یک ارتباط موثر و مبتنی بر عشق و علاقه با کودکان است و بعد از آن تمرین دادن کودکان

آدرس : بلوار معلم – ابتدای معلم 53 – جنب نمایشگاه اتومبیل

باشگاه ژیمناستیک جیلو
پخش ویدیو
باشگاه ژیمناستیک جیلو
پخش ویدیو
تجربه ورزشی شگفت‌انگیز در جیلو

باشگاه ورزشی جیلو ( شعبه امام خمینی)

باشگاه ژیمناستیک کودکان جیلو یک فرصت مغتنم برای والدین است که در مناطق مرکزی شهر مشهد سکونت دارند و به دنبال مکانی امن و مفرح برای سپری شدن اوقات فراغت کودک خود می‌گردند. به جرأت میتوان گفت فضای گسترده و امکانات متنوع این باشگاه برای کودکان در این منطقه شهری هیچ رقیبی ندارد.

آدرس : بلوار امام خمینی – انتهای امام خمینی 71 – جنب مهمان سرای ارتش

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام ، یوتیوب و آپارات ما را دنبال کنید

خوش آمدید به دنیای متنوع و جذاب جیلو! در اینجا، شما با محتواهای متنوعی از دندانپزشکی، جامعه‌شناسی، پویش‌های درمانی رایگان و ورزشی مواجه خواهید شد. ما به دلیل تنوع موضوعات، تلاش می‌کنیم تا هر کدام از شما را در زمینه‌های مختلف یادگیری و تجربه‌های جذاب همراهی کنیم. برای دسترسی به این محتواهای گوناگون، حتماً از لینک های زیر استفاده کنید و در شبکه های اجتماعی ما عضو شوید.